onsdag 12 juni 2013

Bon Jovi Stockholm 24/5 och Köpenhamn 6/6-13

Konserten i sthlm va bra, vi stod helt okej men publiken var trist o usel...sååå tråkigt för en stor stjärna som Jon Bon Jovi...han va rejält missnöjd tror jag...

Efter ett par dagar kom jag på att de spelar i Danmark oxå, kollade med Tc men hon kunde inte och då bestämde jag mig för att dra själv. Va lite nervös men det behövde jag inte va...dagen närmade sig och..
Jag kom iväg och jag är så satans nöjd!

ÄLSKAR BON JOVI å den här spelningen var helt fantastisk!!
Publiken var med och hela stället gungade...Jon var nöjd och skrek...This is why I come back every time!!!
Så jag får nog åka till nåt annat land än Sverige om jag öht ska se dem i framtiden.

PLAYLIST STHLM

1.That's What the Water Made Me
2.You Give Love a Bad Name 
3.Born to Be My Baby 
4.Blood on Blood 
5.Raise Your Hands 
6.Captain Crash & the Beauty Queen From Mars
7.It's My Life 
8.Because We Can
9.What About Now 
10.We Got It Goin' On 
11.Keep the Faith
12.(You Want to) Make a Memory 
13.Someday I'll Be Saturday Night
(Acoustic)
14.Army of One 
15.We Weren't Born to Follow
16.Who Says You Can't Go Home 
(Duett with Christina Stuermer)
17.I'll Sleep When I'm Dead
(With "Rockin' All Over The … moreWorld" by John Fogerty)
18.Bad Medicine
(With snippets of "Start Me Up"… more by The Rolling Stones)
Encore:
19.Dry County
20.Wanted Dead or Alive
21.Have a Nice Day
22.Livin' on a Prayer
Encore 2:
23.In These Arms 
Note: Phil X is filling in for Richie Sambora.



PLAYLIST KÖPENHAMN:
1.That's What the Water Made Me
2.You Give Love a Bad Name
3.Born to Be My Baby
4.Raise Your Hands
5.Runaway
6.Lost Highway
7.It's My Life
8.Because We Can
9.What About Now
10.We Got It Goin' On
11.Keep the Faith
12.(You Want to) Make a Memory
13.I'll Be There for You
14.Captain Crash & the Beauty Queen From Mars
15.We Weren't Born to Follow
16.Who Says You Can't Go Home
17.I'll Sleep When I'm Dead
18.Roadhouse Blues
(The Doors cover)
19.Oh, Pretty Woman
(Roy Orbison cover)
20.Bad Medicine
Encore 1:
21.In These Arms
22.Blood Money
(Jon Bon Jovi song) (Tour premiere)
Encore 2:
23.Wanted Dead or Alive
24.Living in Sin
(Without Phil X)
Encore 3:
25.Have a Nice Day
26.Livin' on a Prayer
Note: Phil X is filling in for Richie Sambora



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar